Enuig

Capritx que quan no és satisfet provoca ira.

Ira que en no ser atesa, es transforma en malhumor

Malhumor desatés per altres persones que es tanca en sí mateix fins que l’oblido.

Oblit que carrega l’esquena, fa malbé la pell i destrossa relacions.

Relacions sense ofici ni benefici trobades per casualitat.

Casualitat que ajuda a aprendre per a ser més jo.

Jo que haig d’atendre i aprendre dels meus enuigs.

Enuigs que madurats sense persones properes es transformen en aprenentatge.

Aprenentatge que no es produeix quan m’empipo amb els altres.

Empipades que em tanquen en el meu hermetisme i que ens maltracten.

Ens maltracten a tu, a mi i a tothom i el món es torna horrorós, passi el que passi.

No sé estar amb les persones? Només sé tenir relacions superficials o que no m’impliquin? Quina diferència hi ha entre un amic, una parella i un familiar per mi?

Comentaris

Relaxe senyoreta relaxe!

Entrades populars