Sandwitx de fil en pua

"Hui he tornat a passar -de casualitat- pels vells ravals on anàvem a festejar el nostre amor. La sensació de ser estimat de debò per una persona que ara estima una altra -la coneixes, tat, eixa sensació-, m'ha dut el record dels vespres pereosos de bon oratge, en els que gaudíem el sexe sense limitacions ni fre: érem verges ans de trobar-nos i fórem els nostres propis mestres. Vesprades escaients per a les humanes passions, on el pensament més llunyà que podíem tindre era que no anàvem a passar la vellea junts, que no anava a acaronar molt de temps els teus trets de llapis gros, el teu caràcter airívol.
I si hui la meua mà s'ha posat sobre aquest full de paper, no ha segut enrònia de destorbar el seu repòs, sinó perquè la fortor que a tu em nuga m'ha fet aflorir-te al meu present en un maig de mal passar."

Boro Miralles. Sandwitx de fil-en-pua

Comentaris

Copiona!!

jajajaja! T'ha agradat?
M'ha encantat!!!
Boro Miralles ha dit…
Gràcies per l'anotació, Cris. De segur que l'has sentida en qualque moment, en els teus dies, molt a prop...En el fons no som gaire diferents.
Salutacions
Boro Miralles

Entrades populars