Cremant etapes

Cremant etapes la vida passa. Ara et planteges un repte, ara un altre i així va passant la vida entre repte i repte, però sola. Com diu en R, en el fons sempre estem sols; t’envoltis de qui t’envoltis, tinguis els telèfons i els contactes que tinguis o una col.lecció d’amics de debó que sempre estan amb tu, al final estem sols.

I ara? De nou, he trencat paradigmes. De nou, m’ho he qüestionat tot i he tornat a començar i he deixat fluir fins a un objectiu que he aconseguit amb esforç, llàgrimes, somriures i complicitats. I ara?

Es tracta sempre d’això? De cremar etapes, assolir objectius, trencar paradigmes i tornar a començar? La petita Siddharta nòmada ha tornat a aconseguir el seu repte, ha continuat amb la vida i l’ha viscut aprofitant tots els moments, totes les companyies i totes les experiències. I ara?

I ara? Em toca tornar-me a mirar el melic, mirar-me’l i trobar noves formes de satisfer les meves necessitats (Max-Neef): aprenentatge, aliments, comunitat… Però segueixo cercant el meu refugi i utilitzo aquesta paraula com a metàfora. Un refugi que no és físic, no és estàtic, però cerco un lloc que pugui anomenar meu (com diu la cançó de la platja de All Saints):

“Give me somewhere I can breathe, I’ve got so much to see in a place I can call mine, in a place I can call mine. I’m moving, I’m feeling…”

Haig d’agrair totes les coses bones que em passen i m’envolten: una família estupenda, uns amics que m’accepten i estimen com sóc i que escolten els meus fractals, les meves pors i dubtes… M’agrada estar sola i m’agrada mirar-me el melic. Reflexiono, em relaciono, ploro, ric, canto, nedo, escalo, camino, ballo… però segueixo insatisfeta i quan penso que estic condemnada a la recerca de la felicitat eterna, me n’adono que la felicitat és això, gaudir de cada moment, gaudir de quan toca plorar i de quan toca riure, gaudir d’estar sola o acompanyada i ja ho faig. Però de nou, la maleida pregunta: i ara què?

Ara no ho sé… Suposo que retrobar el lloc (metàfora) que pugui anomenar meu.

Comentaris

I ara, això dic jo també. I com costa això de trobar el lloc que pugues dir teu... (bé, jo l'he tingut clar sempre i es diu L'Alqueria d'Asnar, però uff uf uf uf)

Sort en la recerca
Comtessa! Ahir vaig tenir una sensació molt rara que intentaré descriure en algun post vinculada amb la familiaritat dels llocs...

M'he espantat una mica del meu nomadisme i les sensacions que m'aporta...

Entrades populars