No estic aturada, estic a l'atur!

Per fi el meu darrer dia com a funcionària. No m'ho puc creure! Encara no li he dit als meus pares, però segur que s'esgarrifen, com cada vegada que intento alguna cosa nova.

Però és el que m'agrada i l'estabilitat i els cànons socials de normalitat ja no m'interessen. No tinc ganes de treballar per ningú. Almenys com a assalariada, vull treballar per mi, fer les coses a la meva manera i poder viatjar.

Fa dies que no escric. Tinc tantes coses al cap que no sé com no em salten els plombs, però ben aviat tornaré a ser vostra. Ben aviat, més vostra que mai!

Ho prometo!

Comentaris

Anònim ha dit…
Hola Cris,
El que passa és que tu ets una emprenedora com no en conec cap. Voldria compartir amb tu el blog d'una dona que m'agrada com escriu perquè em resulta força inspiradora. Espero que t'agradi.
Escape from Cubicle Nations
Anònim ha dit…
Greetings

It is my first time here. I just wanted to say hi!
Gràcies a totes dos!!!

Entrades populars